ОРЕОЛ

«Ореол» утворився на самому початку 70-х років у львівському БК будівельників як традиційний ВІА і згодом, влаштувавшись в філармонію, спокійно пережив десятиліття розвинутого соціалізму. З приходом в 1977 році випускника Львівської консерваторії, гітариста Олександра Балабана (01.05.52), «Ореол» почав потроху відхилятися з ВІА-магістралі в бік джазу та рок-музики. За що його і прогнали за межі України, а в чорному для рок-музики 1984 році взагалі розформували. Допомогла «перестройка» - в 1986 році Балабан з Олегом Мельником та співаком Карленом Мкртчяном (екс-«Лиси») та  відновлюють «Ореол» в Закарпатській філармонії. Перший альбом в стилі нью-вейв «Время чудес» так і залишився маловідомим, проте на телебаченні гурт був досить частим гостем - відеокліпи «Флирт», «Любовь вернись». В 1987 році «Ореол» записав музику до телефільму «Манускрипт» з вокалом колишньої одеситки Лариси Доліної. В квітні 1989 року «Ореол» супроводжував канадську супер-зірку Браєна Адамса в турне по СРСР. Після тривалого тайм-ауту в кінці 1993 року «Ореол» нагадав про себе новими записами з традиційним хард-роковим саундом 70-х. Надалі Балабан та Мкртчян створили собі власну студію звукозапису з тією ж назвою «Ореол». А зібраний Балабаном комплект концертної апаратури був тоді чи не найкращим на теренах СНД - його в різний час арендували такі російські зірки як Олександр Барикін, Пилип Кіркоров, Валерій Леонтьєв. З 1995 року Мкртчян розпочав сольну кар'єру, а Балабан протягом 7 років працював звукорежисером, а потім технічним директором у російської співачки Алсу; наразі він співзасновник музичних агенцій в Москві та Києві. Проте з 2005 року «Ореол» (Балабан і Мельник) знову час-від-часу збирається у Львові - грають блюз…


 


© КМ студія