УГОЛ ЗРЕНИЯ

 

Організатором ВІА «Інтервал» в Полтавському будинку художньої самодіяльності обласного Міжколгоспбуду був бас-гітарист Анатолій Розанов, а до першого складу увійшли клавішник Сергій Вовченко, гітарист Анатолій Синенко, барабанщик Олександр Панченко і співак Валерій Муха. Наступного року Синенка, що пішов до армії, замінив Олександр Костоглод, а згодом Панченка міняє Сергій Ковтуненко. В 1978 році Розанов залишає своє дітище і керівництво переходить до Синенка, що вернувся і став грати на бас-гітарі. До ансамблю приходить і змінюється кілька вокалістів та розростається до 6 чоловік духова секція - «Інтервал» віддає перевагу музиці фанк та брас-рок. В 1981 році ансамбль бере участь у першому всесоюзному конкурсі «Золотий камертон» та робить перші записи в студії полтавського радіо у Леоніда Сорокіна.
В 1982 році випускник Полтавського музучилища В’ячеслав Янко пропонує їм почати виконувати власні пісні. Разом з ним Синенко, Вовченко, Ковтуненко і Костоглод звільняють духову секцію та створюють рок-гурт «Угол зрения». До пізньої осені чекали поки дослужить в армії яскравий вокаліст Вадим Козаченко (екс-«Вікторія») і зробили у Сорокіна запис першого міні-магнітоальбому з 6 пісень. Та часи для рок-музики виявилися не найкращими і наступного року вже після третього концерту «Угол зрения» вигнали з БК у підпілля. Згодом з'явилася можливість виступати на танцмайданчиках, але це музикантів не влаштовувало і восени вони відправилися на заробітки до Москви. Робота знайшлася в ресторані-вар’єте готельно-туристичного комплексу «Ізмайлово», хоч насправді гурт рахувався при Курській філармонії. До Москви поїхали Янко, Казаченко, Ковтуненко та Костоглод, а Вовченка і Синенка, що не встигли закінчити інститут і залишилися з ВІА «Вікторія», замінили клавішник Володимир Кощій (екс-«Постскриптум») та басист Ігор Кривчун (екс-«Фестиваль»).  Та замість рок-музики довелося виконувати попсу, а соліскою в ансамблі стала Алла Агєєва (Маша Распутіна). З часом прикупили апаратури і зазвучали так фірмово, що в 1986 році саксофоніст і композитор Володимир Пресняков (старший) та поет Валерій Сауткін запропонував їм аранжувати і записати музику до їхнього концептуального альбому «Гороскоп», а згодом стати акомпонуючим складом сина Прєснякова. Чорновий запис альбому (з вокалом Казаченка) на порта-студіїї сподобався і був затвержений, проте з чистовим записом не склалося - його довелося робити наспіх уривками поміж гастрольними поїздками. Бо навесні 1987 року надійшла пропозиція від земляків із знаменитого ВІА «Фестиваль», що саме розколовся надвоє. Оскільки попсу виконувати їм вже набридло, а в «Фестивалі» їм надавали свободу творчості то повернулися додому до Полтави. Тут до них знову приєднався  Вовченко, а для Синенка місця не знайшлося. В серпні з дивною назвою «Рок-группа «Фестиваль» в программе «Угол зрения»» відбулися перші гастролі. Симбіоз виявився невдалим - старих шанувальників «Фестивалю» не влаштував новий гучний репертуар, а молодь, на яку розраховували, просто не йшла на концерти вже не модного ВІА. Першим не витримав і пішов у «Фрістайл» Казаченко, його ненадовго замінив Борис Буров (екс-«Діалог»), потім Михайло Бурцев (екс-«Высший пилотаж»).  Не врятувала становище і грамплатівка «Гороскоп», що її так «оперативно» випустила ВФГ «Мелодія». В 1989 році Янко і Бурцев під вивіскою «Фестиваль» записали перший і останній магнітоальбом «Интердевочка» - наступного року гурт перестав існувати. Вовченко і Ковтуненко створили поп-гурт «Свої», Кощій став аранжувальником «Фрістайлу», а Янко створив новий проект «Весна»; з 1992 року він став постійним автором репертуару Вадима Казаченка. Значно пізніше свій проект «Ко'н'Го» створив і Костоглод - в його активі наразі два компакт-диска.
 


 


© КМ студія