Ґарік  КРИЧЕВСЬКИЙ

Гарик Кричевский 2001Львівський бард Ґарік Кричевський (31.03.63) приймав участь в русі КСП, грав на бас-гітарі в самодіяльних ВІА, в 1988-му закінчив медичний інститут і два роки працював лікарем-рентгенологом. Після успіху заспіваної «Братами Гадюкіними» на його текст пісні «Наркомани на городі», Кричевський вирішив записати з електричним супроводом і власні пісні - компанію йому склали музиканти... тільки-но звільнені з ресторану «Княжий двір». Два магнітоальбоми були настільки вдалими стилізаціями під російський емігрантський блатняк¹, що популярність Ґарік здобув перше там - за кордоном, - його пісні потрапили в репертуар метрів цього жанру. Туди ж, на Захід (а саме до Берліна), відправився згодом і сам Кричевський. Перші записи Кричевського не збереглися, тільки третій його альбом «Киевляночка» ('93), і продюсований Володимиром Бебешком четвертий - «Привокзальная» ('94), були випущені лейблом НАК на компактдисках. До осені 1995 року компакт «Привокзальная» по обсягу продаж на теренах СНД вийшов на перше місце; не мав рівних собі він і за тиражами піратських касеток. В 1995 році київський ПЦ Театр «Академія» запропонував Кричевському своє  продюсування  і переконав його повернутися в Україну та розпочати кар’єру естрадного виконавця. В акомпануючому йому гурті «Княжий двір» залишився один постійний учасник - клавішник, аранжувальник Роман Луговий; бек-вокалістку Сашу Бєліну (екс-«Перше причастя», «Рецитал»), що за сприяння Кричевського відновила сольну кар’єру, замінила Тетяна Похожай; замість сесійного гітариста Миколи Єфремова («Перше причастя», «Сталкер») грав металіст Олег «Білий» Шевченко (екс-«Перше причастя», «Плач Єремії», «Білий загін»), а потім Андрій Бадюк (екс-«Смерічка»). Влітку 1996 року на замовлення НАК, Кричевський записав в київській студії «Музична біржа» альбом «Выходной» (звукорежисер В.Бебешко). Наступний альбом - «Улицы нашего города» з'явився лише через два роки, випустив його лейбл «С.Т.М. Рекордс». Знову два роки довелося чекати чергового альбому «Пальчики». Проте наступний 2001-й видався надзвичайно урожайним для Кричевського - окрім «номерного» альбому «Свобода», вийшло чотирьохтомне «Полное собрание сочинений» (альбоми «Киевляночка», «Привокзальная», «Выходной», «Крыша») та ще й збірники «Жиганские песни», «Лирика (Золотые хиты 1985-2001)» і «Легенды русского шансона. Том 14». Влітку 2002-го Кричевський у львівській студії ZMS Records записав свій поки останній альбом «Зима-Лето».

¹ - по офіційній термінології - міський нео-фольклор. Наразі цей стиль називають московським шансоном.

Привокзальная
 
 

 


© КМ студія