Збудований в січні 1988 року київський хеві-«Перрон», це - Олександр
Потьомкін (гітара, пісні), Олександр Веселов (барабани), Олександр Леусенко
(бас) і Юліан Зарембовський (вокал). Гурт одразу ж став найактивнішим
в Києві і увірвався в п’ятірку кращих. З наступного 1989 року «Перрон»
прийнявся завойовувати Україну. Скоротившись в кінці року до тріо (лідер-вокалістом
став Потьомкін), «Перрон» добавив в свій актив два альбоми -
«Продай
душу рок-н-роллу» та надзвичайно потужний «Броненосец Потёмкин», і за
1990 рік визнається найкращою рок-групою України (за підсумками опитування
агенції «Фонограф»). Влітку 1991 року три Олександра представляють нову
програму на перформенсі під відкритим небом - рок-мюзиклі «Франкенштейн-91»,
проведеному разом з краківським експериментальним театром «Мандала».
Музику «Перрон» творив разом з композитором Миколою Павлівим (екс-«Канікули»)
-
тому
альбом отримав назву «Перон на канікулах». Після туру по Канаді, «Перрон»
справді відправився на канікули - Потьомкін здебільшого займався обладнанням
свого музичного центру «Перон-студія» та продюсував хард-і-хеві молодняк
(зокрема дніпропетровський Т.О.К.). Весною 1994
року він нагадав про себе - в дискотеках України затанцювали фолк-рок-н-ролл
«Ірчик». До літа 1996 року, в рамках акції «Рок за приватизацію», «Перрон»
(разом з Т.О.К.ом, «Mad Heads» та іншими
командами) здійснив тур по всій Україні - їхній концертний альбом «Жив-вой»
випустила фірма «Sіngle-S». За рік до того та ж фірма перевидала і альбом
«Броненосец Потёмкин».
Надалі Потьомкін перекваліфікувався на зовсім іншу музику - він став
саундпродюсером поп-квартету Олександра Ягольника
«Іграшки». Потім створив власну студію звукозапису «Perron»
- пробою пера стали 10 пісень Потьомкіна в альбомі
Ірини Шинкарук
«Відчуваю»
|