Івано-Франківський
«Турбо-Техно-Саунд» починався в 1992 році з
данс-гурту «Турбо», що спочатку танцював під чужі
композиції, згодом репував під власні. На
Донецькому фестивалі «Червона рута-93» виступив
вже якісно новий «Турбо-Техно-Саунд» -
несподівано якнаймодніший техно-денс дозволив
тріо завоювати друге місце, а керівників
фестивалю примусив ввести до конкурсу нову
категорію - виконавців танцювальної музики.
Надалі ТТС перестав прогресувати - і якщо на
концертах він ще вдало викручувався, то неякісні
записи не дозволяли завоювати популярність у
радіослухачів та диск-жокеїв. Ще одною перепоною
на шляху до більшого успіху була невідповідність
між денсовою музикою та публіцистичними
текстами пісень.
Як не дивно перелом на краще
стався в кінці 1995 року, після розділу гурту -
Тарасу Пушику (24.07.??) залишилися назва, репертуар і
Олена Дюлова (02.11.??). В лютому 1996 року ТТС нарешті завершує у
львівській студії «Мелос» (режисер Богдан
Стефура) запис дебютного альбому «Асфальтний
синдром» (тиражований фірмою НАК) і вдало стартує
- через місяць їхній старий хіт «Судний день»
добирається до другого місця в хіт-параді «12
мінус 2» (вперше денсова пісенька піднімається
так високо). Екс-ТТСовець Роман Матіяш взявши в
пару Ольгу Гречко і назвавшись «Фантом
II»¹, новий
репертуар створює в коломийській студії «Кузня». Незважаючи на
пізніший старт, в серпні «Фантом II» обходить в
успіхах ТТС - кліп «Двоє» перемагає в
відео-хіт-параді «Територія А», а згодом за
підсумками року в «Параді Хіт-парадів» пісня
входить в п’ятірку найпопулярніших в Україні. В
жовтні Івано-франківська студія «Легіон»
випустила касетку з їхнім альбомом «Зоряні
війни», згодом його розтиражувала столична фірма
НАК. В березні 1997-го на фірмі НАК побачив світ і
черговий CD-альбом «Турбо-Техно-Саунда» -
«Помандруй зі мною», а в червні і другий альбом
«Фантому II» з назвою «Без контролю».
¹ -
марка американського літака-винищувача часів війни у В’єтнамі
|